Yggeset gjenvinningsstasjon - Heggedal

Alamat: Yggesetveien 14, 1389 Heggedal, Norge.
Telefon: 66700000.
Laman Web: asker.kommune.no
Kepakaran: Avfallshåndtering.
Maklumat menarik lain: Inngang for personer i rullestol, Lyspærer, Metallbokser, Plastflasker.
Ulasan: Syarikat ini mempunyai 129 ulasan di Google My Business.
Pendapat purata: 4.2/5.

📌 Lokasi bagi Yggeset gjenvinningsstasjon

Yggeset gjenvinningsstasjon Yggesetveien 14, 1389 Heggedal, Norge

⏰ Waktu pembukaan untuk Yggeset gjenvinningsstasjon

  • Fredag: 07:00–15:30
  • Lørdag: 08–15
  • Mandag: 07:00–15:30
  • Onsdag: 07:00–15:30
  • Søndag: Stengt
  • Tirsdag: 07–19
  • Torsdag: 07–19

Maklumat tentang Yggeset Gjenvinningsstasjon

Yggeset Gjenvinningsstasjon, terletak di Alamat: Yggesetveien 14, 1389 Heggedal, Norway, adalah salah satu tempat pengumpulan dan pelupusan sampah yang paling maju di kawasan itu. Mereka dapat ditelepon di 66700000 dan laman web mereka boleh diakses di asker.kommune.no.

Yggeset Gjenvinningsstasjon mengkhusus dalam avfallshåndtering, menjadikan mereka pilihan utama untuk mereka yang ingin memulakan proses pengurusan sisa mereka. Mereka juga menyediakan kemudahan yang tidak terdapat di tempat lain seperti masuk untuk orang menggunakan kerusi roda, penderia, tong metal dan botol plastik.

Lokasi Yggeset Gjenvinningsstasjon

Alamat Telefon
Yggesetveien 14, 1389 Heggedal, Norway 66700000

Lokasi ini menjadikan Yggeset Gjenvinningsstasjon mudah diakses oleh pelanggan mereka, dengan jarak tempuh yang singkat dari banyak lokasi di kawasan itu.

Layanan dan Fasilitas

  • Pengumpulan sampah
  • Pengurusan sampah
  • Gijąvinningsstasjon
  • Kemudahan untuk orang menggunakan kerusi roda
  • Botol plastik
  • Tong metal

Mereka juga mengedarkan aplikasi untuk memudahkan proses pembayaran, menjadikan pengalaman pelanggan mereka lebih lancar.

Ulasan dan Pendapat

Yggeset Gjenvinningsstasjon mempunyai 129 ulasan di Google My Business, dengan purata pendapat 4.2/5. Ulasan positif menunjukkan bahawa mereka mempunyai kakitangan yang ramah dan berorientasikan pelanggan, dan mereka juga memberikan kemudahan untuk pengumpulan sampah boleh digunakan semula dan sampah taman.

Kesimpulan: Menjelang kesimpulan, Yggeset Gjenvinningsstasjon adalah pilihan utama untuk mereka yang ingin mengurus sisa mereka dengan baik. Dengan lokasi yang mudah diakses, fasiliti lengkap dan layanan yang baik, mereka memberikan pengalaman pelanggan yang baik dan menjadikan proses pengurusan sampah lebih mudah. Jadi, jika Anda memerlukan layanan pengurusan sampah yang baik, maka Yggeset Gjenvinningsstasjon adalah tempat yang tepat untuk datang.

👍 Ulasan tentang Yggeset gjenvinningsstasjon

Yggeset gjenvinningsstasjon - Heggedal
Sara
5/5

Enkelt å bruke med app og betaling, hyggelige folk og veldig service vennlige. Anbefales. Ekstra pluss for gjenvinnings mulighet med gjenbruker til veldedig organisasjon og gratis kast av hageavfall.

Yggeset gjenvinningsstasjon - Heggedal
Monica L.
1/5

Trist at Asker har en slik avfallspark(dynge). Skiltingen med vent her står helt feil. Folk venter selvom selvbetjening er ledig. I dag måtte jeg banke på ruta til ansatt som stod å prata til tross for lang kø. Det er trangt der man leverer annet avfall. Der hageavfall leveres burde det vært fast dekke slik at di store maskinene kunne fått bort avfall uten å grave i jord. Anbefaler de som har ansvar med denne dynga å ta seg en tur til Lyngås avfallspark i Lier for å se hvordan det bør være.

Yggeset gjenvinningsstasjon - Heggedal
Tammie B.
1/5

Helt elendig!!! Virker slik at resepsjon enten ikke har kompetanse eller ikke har nok ressurser for å gjennomføre en enkel oppgave med å ta imot betalling og slippe folk inn.

Yggeset gjenvinningsstasjon - Heggedal
Dmitry I.
1/5

Ventet i køen mer enn halvtime og nøyaktig kl 15:00 stengte de porten rett foran nesen min, mens det var bare meg og kanskje 3 biler til i køen igjen. De kunne vært mer fornuftig til mennesker og holde seg åpent i 5 minutter til. Veldig skuffende ((

Yggeset gjenvinningsstasjon - Heggedal
Tom E. J.
4/5

Din shit blir ny energi.

Yggeset gjenvinningsstasjon - Heggedal
John G.
1/5

Ergerlig å komme hit og oppdage at det er stengt til tross for at internet siden tydelig sier Åpen.
Jeg ser på tidligere anmeldelser at nøyaktig det samme var tilfelle ifjor og at dere da ikke forstod hvor det står Åpent. Skriv yggeset åpningstider i Google så ser dere selv. Åpent nå, 8-15. Første påskedag stengt, andre påskedag Åpent.

Yggeset gjenvinningsstasjon - Heggedal
nima Y.
1/5

I løpet av 2 dager ventet jeg sammenlagt over 10 timer i kø. Jeg forstår det er co-vid19 tider. Men enten steng stasjonen, eller la folk bruke den. Per tlf fikk jeg beskjed 9m at det kunne være 1 time kø, ikke minst 4 timer per tur. Jeg har sammenlagt tapt 2000kr i billeie nå.

Yggeset gjenvinningsstasjon - Heggedal
Øivind K.
3/5

Super service men ofte mye kø, også midt på dagen. Og pris for å kvitte seg med stein og jord er den samme som øvrig avfall, da blir det fort helt vanvittig dyrt

Yggeset gjenvinningsstasjon - Heggedal
paal S.
5/5

Yggeset gjennvinningsstasjon er et sted jeg får kaste «fra meg», og en følelse som er uvanlig:
Kommer med «alt mulig rart», og noe jeg ikke blir kvitt uten å forsøple. Kaster og reiser jeg hjem «tomhendt» og en glede over å ha kvittet meg med alt. Og folk som jobber der er superhyggelige og hjelpsomme. Takk !

Yggeset gjenvinningsstasjon - Heggedal
anna M. O.
1/5

Meget uhøflige arbeidere! Har bare møtt meget hyggelige ansatte på Yggeset i 30 år. Men i dag var de i svært dårlig humør😮Jeg trengte hjelp til å ta ut vaskemaskin. Ble ganske frekt fortalt at jeg skulle hatt med hjelp. Men, på nettsiden til Yggeset står det at man kan få hjelp på eget ansvar. Dvs ble det skraper på bilen etc. Det var 4 ansatte som stod der «arbeidsledige». Lederen var meget ubehagelig. Hun hjalp omsider og får vaskemaskinen var ute av bilen ber hun meg si takk

Yggeset gjenvinningsstasjon - Heggedal
Vinyl4life 1.
3/5

Ufattelig trege når det gjelder, og ta imot biler var 3 biler foran tok evigheter.

Yggeset gjenvinningsstasjon - Heggedal
Petter L.
4/5

Flott sted å kaste ting man ikke bruker mer.

Yggeset gjenvinningsstasjon - Heggedal
Monica L.
1/5

Trist at Asker har en slik avfallspark(dynge). Skiltingen med vent her står helt feil. Folk venter selvom selvbetjening er ledig. I dag måtte jeg banke på ruta til ansatt som stod å prata til tross for lang kø. Det er trangt der man leverer annet avfall. Der hageavfall leveres burde det vært fast dekke slik at di store maskinene kunne fått bort avfall uten å grave i jord. Anbefaler de som har ansvar med denne dynga å ta seg en tur til Lyngås avfallspark i Lier for å se hvordan det bør være.

Go up